miércoles, 24 de marzo de 2010

M'agraden els cànons


La meva minyu ha fet un treball esplèndid sobre els cànons, avui ja li he fet una parodia, però la repetiré perquè vosaltres també la pugueu llegir i si heu de fer el treball us el copieu i ja veureu com traureu molt bona nota:

Primer de tot comentar que sóc un minyu, per tant m'has d'aprovar, no és coacció, però si em suspens em menjaré tots els filipinos que tinguis a casa. Dit això començarem a fer l'anàlisi (jo i els meus amics imaginaris els quals escolto quan no estic amb la minyu, perquè a ells sí que els escolto, no com a ella, però la pobreta es perd si va pel carrer amb mi i hem d'anar a agafar el metro i se'n va a la parada del bus). Els cànons a part de per matar, serveixen per establir models. Jo,com que estic molt bona, sóc el cànon de bellesa. Bé, doncs, tal com deiem, l'Asterix em recorda molt a Milà i Fontanals perquè era així baixet i tenia bigoti. Molt simpaticot el nano, sempre explicava acudits. Com? Que com puc haver conegut a Milà i Fontanals? I ara! quina tonteria, jo parlava de l'Asterix, ara. Doncs sí, sovint quedavem per caçar sanglars tots dos, molt romàntic tot plegat, però va aparèixer aquell coi d'Obelix i ho va espatllar tot... ai, és que les coses boniques no poden durar gaire! NOOOOOOO! Això vol dir que moriré aviat!!!!!!!!! Doncs ale, que us bombin a tots! Vaig a menjar galetes i a tocar la guitarra intensament fins que se'm petin totes les cordes i així les puc canviar d'una vegada que estan ronyoses ja! Per cert, en Freud m'ha dit que us digui que vol psicoanalitzar la vostra mare.

3 comentarios:

  1. Minyituuuuuuuu!!
    Només t’ha faltat parlar del cànon! Pero en fi, suposo que davant d’una feina així la profe no s’hi podria resistir i em posaria un 10. (O això, o es queda sense filipinos!)

    T’estimo Minyu!! És genial, m’he rigut moltíssim! ^^

    p.d: Nota que has de tenir molt en comte, que la Isolda es rigui d’un text que has creat no vol dir que sigui bo, és més, no vol dir ni que se l’hagi llegit, és més, no vol dir ni que sigui un text, només, probablement, voldrà dir que quan li anàves a ensenyar, has anat fins ella fent saltironets ^^

    ResponderEliminar
  2. t'estimu, no hi ha res millor que veure com escups el suc de pressec (i no de platan) perquè t'estàs partint el cul ^^

    ResponderEliminar
  3. Oool fas molt bé d'Isolda, has caracteritzat tan bé el personatge que semblava que hagués escrit ella el text, ho he pensat fins el final. Un 10 pel treball dels cànons que no maten!

    ResponderEliminar